serwis elektroniki  
 
 

Elektronika

Forum dyskusyjne dla elektronik i użytkowników sprzętu Audio Video
Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 6:29 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: mały telewizor lcd
PostWysłany: Śro Maj 28, 2008 3:30 pm 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Śro Maj 28, 2008 1:58 pm
Postów: 2
Witam.
Planuję zakup małego telewizora lcd o wymiarach 17-20 cali. Chciałabym wydać na niego do 1200zł, a jeśli uda się mniej to będzie jeszcze lepiej. Mam kilka pytań do osób, które znają się na rzeczy, jako że sama jestem zielona.
Przede wszystkim czym mam się kierować przy wyborze? Czy przy kupnie takiego telewizora ważne są parametry, tzn. czy różnice będą wogóle odczuwalne? Czy może po prostu zdecydować się na telewizor jakiejś solidnej firmy i tyle?
Jeżeli ktoś ma do zaproponowania jakiś konkretny model, to też chętnie rozważę.
I jeszcze jedno. Chciałabym móc podłączać do telewizora swojego laptopa, czy przy każdym telewizorku będzie to możliwe?
Proszę o wyrozumiałość dla kompletnego laika jakim jestem i z góry dziękuję za odpowiedź.


Góra
 Profil  
 

elektronika



 Temat postu: Re: mały telewizor lcd
PostWysłany: Czw Maj 29, 2008 7:26 pm 
Offline
Tech Support
Tech Support
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Maj 17, 2006 10:30 pm
Postów: 253
Miejscowość: Jawor
Takie małe LCD zdykle maja gorszy obraz niż kineskopowe. Istotne parametry to czas odświeżania i kontrast. Jest to dokładnie opisane na tej stronie, Kiknij baner na samej górze.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: mały telewizor lcd
PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 11:00 am 
Offline
New Member
New Member

Dołączenie: Śro Maj 28, 2008 1:58 pm
Postów: 2
Czyli sugerujesz, że kupno takiego telewizora to wogóle kiepski pomysł?
Informacje z tej strony czytałam, jednak w praktyce nie pomogły mi w wyborze konkretnego modelu, dlatego czekam na dalsze sugestie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: mały telewizor lcd